Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36280
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦайджин Чжан-
dc.contributor.authorГризун Л.-
dc.date.accessioned2025-05-19T16:19:22Z-
dc.date.available2025-05-19T16:19:22Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЦайджин Чжан Створення інформаційного освітнього середовища як підагогічна умова формування іншомовної комунікативної компетентності учнів у закладах неформальної освіти Китаю / Цайджин Чжан , Л. Гризун // Засоби навчальної та науково-дослідної роботи. - 2024. - Вип. 62. - С. 80–91.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36280-
dc.description.abstractВ роботі розглянуто актуальну проблему формування іншомовної комунікативної компе-тентність (ІКК) учнів в закладах неформальної освіти Китаю. У роботі обґрунтовано, що створення інформаційного освітнього середовища для формування ІКК учнів у закладах не-формальної освіти Китаю як однієї із провідних педагогічних умов такого формування пот-ребує окремого пророблення. Проведено аналіз особливостей іншомовної неформальної освіти в КНР, сформульовано сутність ІКК та визначено її основні компоненти. Проаналізо-вано сутність інформаційного середовища сучасного навчального закладу. Виокремлено складові такого середовища для успішного формування іншомовної комунікативної компе-тентності учнів в закладах неформальної освіти Китаю. Висвітлено сутність і наповнення кожної складової середовища, спрямованої на формування відповідного компонента ІКК уч-нів: інформаційно-технологічна складова середовища призначена для формування та розви-тку лінгвістичного компонента ІКК; мотиваційна складова, що є системою мотиваційних факторів, спрямована на формування соціолінгвістичного та прагматичного компонента ІКК учнів; комунікативна складова середовища має забезпечувати розвиток практично-діяльнісного компонента ІКК. Проаналізовано зв’язок між виокремленими складовими та їх багатофункціональність. Встановлено, що означене середовище має бути побудовано у такий спосіб, щоб надавати учням гнучкий та динамічний простір для навчання та спілкування. Воно має постійно розвиватися, оновлюватися, доповнюватися, зусиллями як викладацького складу, так і самих учнів. Отже, інформаційне освітнє середовище, структуроване і побудо-ване за такими засадами, можна розглядати як ефективний засіб розвитку ІКК учнів, адже воно є системою складових, скерованих на розвиток усіх компонент означеної компетентно-сті у комплексі. Побудова та впровадження такого середовища слід вважати необхідною умо-вою формування та розвитку ІКК учнів у закладах неформальної освіти Китаю.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectіншомовна комунікативна компетентністьuk_UA
dc.subjectучні закладів неформальної освітиuk_UA
dc.subjectнеформальна освіта КНРuk_UA
dc.subjectінформаційне освітнє середовищеuk_UA
dc.titleСтворення інформаційного освітнього середовища як підагогічна умова форму-вання іншомовної комунікативної компетентності учнів у закладах неформаль-ної освіти Китаюuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_ГризунЧжанЦайджин_1.pdf376,1 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.