Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36334
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШемаєва Л. Г.-
dc.date.accessioned2025-05-22T10:44:14Z-
dc.date.available2025-05-22T10:44:14Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationШемаєва Л. Г. Управління стратегічною взаємодією підприємства зі споживачами / Л. Г. Шемаєва // Економіка розвитку. – 2007. – № 2 (42). – С. 64-67.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36334-
dc.description.abstractThis article considered a problem of formation and management of effective partner ship between the enterprise and consumers for maintening the strategic interests enterprise realization. It is offered to use the concept marketing positions of partner relations in combination with the management technology of strategic interaction of the enterprise with the environment subjects which assumes the realization of reflective management and use of device cognition modelling.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяuk_UA
dc.subjectпартнерські відносиниuk_UA
dc.subjectмаркетинг взаємодіїuk_UA
dc.subjectцінність товаруuk_UA
dc.subjectспоживачіuk_UA
dc.titleУправління стратегічною взаємодією підприємства зі споживачамиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
шемаєва.pdf807,22 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.