Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36346
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтебляк А. О.-
dc.contributor.authorЯресько К. В.-
dc.date.accessioned2025-05-22T11:50:49Z-
dc.date.available2025-05-22T11:50:49Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСтебляк А. О. Виготовлення тизерів-трейлерів до інтервʼю як різновид аудіовізуальної реклами відеопроєкту / А. О. Стебляк, науковий керівник – К. В. Яресько // Комунікаційні технології та їх роль у сучасному інформаційному просторі : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції. – Київ, 2025. – С. 54-58.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36346-
dc.description.abstractУ роботі розглядається процес виготовлення тизерів та трейлерів до інтервʼю, що є важливим інструментом аудіовізуальної реклами відеопроєктів. Особливу увагу приділено технічним аспектам створення, а також впливу на цільову аудиторію. У межах дослідження розроблено концепцію тизера для промоції інтервʼю з представникомоптової компанії у соціальних мережах, що має на меті привернути увагу до діяльності та продукту компанії.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectтизериuk_UA
dc.subjectтрейлериuk_UA
dc.subjectінтервʼюuk_UA
dc.subjectаудіовізуальна рекламаuk_UA
dc.subjectвідеопроєктuk_UA
dc.subjectаудиторіяuk_UA
dc.titleВиготовлення тизерів-трейлерів до інтервʼю як різновид аудіовізуальної реклами відеопроєктуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (БЖЦМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези-конференції-2025_.pdf533,34 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.