Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36374
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛазаренко Т. В.-
dc.date.accessioned2025-05-26T10:19:34Z-
dc.date.available2025-05-26T10:19:34Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЛазаренко Т. В. Розвиток комунікативних навичок студентів університету на заняттях з іноземної мови / Т. В. Лазаренко // Інноваційна педагогіка. - 2025. - Вип. 81. - Т. 1. - С. 176 – 181.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36374-
dc.description.abstractВ статті висвітлюється актуальна тема розвитку комунікативних навичок у здобувачів вищої освіти на заняттях з іноземної мови. Комунікативні навички означають здатність людини ефективно взаємодіяти в професійному і соціальному середовищі, а володіння іноземною мовою стає не просто конкурентною перевагою, а необхідністю. Традиційні підходи до викладання іноземних мов не завжди сприяють формуванню реальних мовленнєвих навичок, необхідних для професійного спілкування. Відтак актуальним завданням сучасної освіти є впровадження методів, що забезпечують активну мовленнєву практику, розвиток критичного мислення, між культурну компетентність та адаптивність до комунікативних ситуацій. Розвиток комунікативних навичок здобувачів вищої освіти на заняттях з іноземної мови є предметом численних досліджень, які пропонують різні підходи та методики для досягнення цієї мети. У них підкреслюється важливість комплексного підходу до розвитку комунікативних навичок здобувачів вищої освіти. Поєднання інноваційних технологій, інтеграція між культурної комунікації та розвиток soft skills створюють сприятливі умови для ефективного оволодіння іноземною мовою та підготовки студентів до професійної діяльності. Основними аспектами ефективної комунікації вважаються усні та письмові комунікативні навички. Але для того, щоб комунікація стала дійсно успішною і професійною, необхідно розвивати комунікативні компетентності, які формуються через досвід, навчання та взаємодію в реальних комунікативних ситуаціях. Серед основних підходів, які сприяють формуванню цієї компетентності, виділяють комунікативний, інтерактивний і компетентнісний. Кожен із них відіграє важливу роль у розвитку комунікативної компетентності здобувачів вищої освіти. Але тільки комплексне їх використання дозволяє зробити навчання мови результативним, створити ефективне навчальне середовище, де студенти набувають навичок реального спілкування, критичного мислення та співпраці. Важливою частиною навчального процесу є оцінювання розвитку комунікативних навичок. Правильно вибрані інструменти і критерії оцінювання дозволяють не лише визначити рівень розвитку комунікативних навичок і компетентностей, а й керувати навчальним процесом для досягнення кращих результатів.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectздобувачі вищої освітиuk_UA
dc.subjectіноземна моваuk_UA
dc.subjectкомунікативні навичкиuk_UA
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk_UA
dc.subjectнавички спілкуванняuk_UA
dc.subjectпрофесійне спілкуванняuk_UA
dc.subjectпідходи до розвитку комунікативної компетентностіuk_UA
dc.titleРозвиток комунікативних навичок студентів університету на заняттях з іноземної мовиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЛазаренкоТВ_стаття.pdf182,57 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.