Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36384
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРоманченко О. М.-
dc.date.accessioned2025-05-26T12:12:01Z-
dc.date.available2025-05-26T12:12:01Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationРоманченко О. М. Тенденції формування поведінки майбутніх поколінь споживачів за умов глобалізації / О. М. Романченко // Економіка розвитку. – 2007. – № 3 (43). – С. 28-29.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36384-
dc.description.abstractThe article focuses on the basic tendencies of global changes in the behaviour of manufactures and consumers all over the world. It also defines the dynamics and trends in the behaviour of future generations of the world consumers. It is concluded in the article that the co-ordination of international marketing communication policies in the markets all over the world and the allowance for future tendencies in the foreign consumers’ behaviour will further enhance the competitiveness of the domestic exporters’ products in the external markets and will further optimize the consumer communications management.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяuk_UA
dc.subjectглобалізаціяuk_UA
dc.subjectспоживачі високорозвинених країнuk_UA
dc.subjectкраїни з перехідною економікоюuk_UA
dc.subjectперерозподіл домінантних позиційuk_UA
dc.titleТенденції формування поведінки майбутніх поколінь споживачів за умов глобалізаціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
романченко.pdf558,39 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.