Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36429
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРодіонов С.-
dc.date.accessioned2025-05-29T07:02:06Z-
dc.date.available2025-05-29T07:02:06Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationРодіонов С. Пошукова оптимізація в інтернет-маркетингу в умовах трансформацій генеративного штучного інтелекту: від Google до ChatGPT. / С. Родіонов // Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences. - 2025. - № 3. – Т. 2. – С. 73-77uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36429-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано трансформацію підходів до пошукової оптимізації SEO в умовах активного впровадження генеративного штучного інтелекту в інформаційний простір. Доведено, що традиційна SEO-оптимізація, орієнтована на пошукові системи типу Google, поступово втрачає домінуюче значення в контексті зміни поведінки користувачів та зростання ролі помічників штучного інтелекту. Обґрунтовано необхідність формування нових підходів до оптимізації цифрового контенту для генеративних моделей штучного інтелекту, таких як ChatGPT, xAI, Gemini та ін. Запропоновано доповнення наявних концепцій оптимізації під штучний інтелект AIO як доповнення до традиційної SEO.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectпошукова оптимізація SEOuk_UA
dc.subjectінтернет-маркетингuk_UA
dc.subjectпошукова оптимізаціяuk_UA
dc.subjectпошукова оптимізація під штучний інтелект AIOuk_UA
dc.subjectгенеративний штучний інтелектuk_UA
dc.subjectChatGPTuk_UA
dc.titleПошукова оптимізація в інтернет-маркетингу в умовах трансформацій генеративного штучного інтелекту: від Google до ChatGPTuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
VKNU-ES-2025-N3+Том+2+(342)-11.pdf448,99 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.