Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36441
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСладких І. А.-
dc.date.accessioned2025-05-29T10:10:52Z-
dc.date.available2025-05-29T10:10:52Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСладких І. А. Штучний Інтелект: можливості та ризики для духовно-інтелектуального розвитку студентів гуманітарних дисциплін / І. А. Сладких // Реалізація цілей сталого розвитку в контексті концептуальних перетворень освітньої системи України: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 19–20 грудня 2024 р. – Харків: Харківська академія неперервної освіти, 2024. - С. 99-102.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36441-
dc.description.abstractШтучний інтелект (ШІ) в останні роки стає невід’ємною частиною освітнього середовища. Його впровадження викликає як інтерес, так і побоювання, особливо в гуманітарних дисциплінах, де питання духовного та інтелектуального розвитку студентів відіграють ключову роль. Тези спрямовані на аналіз впливу ШІ на розвиток особистості студентів, які вивчають гуманітарні дисципліни, через призму духовно-інтелектуальних аспектів їхньої освіти.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectштучний інтелектuk_UA
dc.subjectдуховно-інтелектуальний розвитокuk_UA
dc.subjectгуманітарна освітаuk_UA
dc.titleШтучний Інтелект: можливості та ризики для духовно-інтелектуального розвитку студентів гуманітарних дисциплінuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.