Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36442
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПушкар О.-
dc.contributor.authorПолякова Г.-
dc.date.accessioned2025-05-29T10:16:33Z-
dc.date.available2025-05-29T10:16:33Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПушкар О. Багатоконтурна адаптація у цифровому освітньому середовищі закладу вищої освіти / О. Пушкар, Г. Полякова // Електронне наукове фахове видання «Адаптивне управління: теорія і практика» Серія «Педагогіка». – 2024. – Вип. 19 (37).uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36442-
dc.description.abstractДана робота присвячена проблемі побудови цифрового освітнього середовища закладу вищої освіти на основі створення багатоконтурної взаємної адаптації студента і освітнього середовища. Дана проблема зумовлена: по-перше, глобальним розвитком інформаційних та цифрових технологій, електронних засобів навчання, можливостей використання комп’ютерної техніки та програмного забезпечення телекомунікаційних мереж в освітньому процесі; по-друге, вимогами ринку праці до якості підготовки фахівців, зокрема їх практичної професійної підготовки; по-третє, індивідуальними освітніми потребами здобувачів вищої освіти та їхніми персональними навчальними особливостями. З одного боку розвиток технологій дозволяє зробити вищу освіту масовою, залучити до освітнього процесу кількісну цільову аудиторію, з другого, −виникає потреба в індивідуалізації та персоналізації навчання із врахуванням індивідуальних потреб і навчальних особливостей здобувачів вищої освіти. На вирішення цих проблем спрямовано пошук шляхів створення гнучкого адаптивного цифрового освітнього середовища. Метою дослідження є визначення контурів адаптації в процесі взаємодії цифрового освітнього середовища та учасників освітнього процесу для забезпечення якості професійної підготовки здобувачів вищої освіти шляхом побудови гнучкого, персоналізованого адаптивного освітнього середовища з використанням цифрових ресурсів. Визначено, що багатоконтурна адаптація розглядається як процес взаємодії інформаційного освітнього середовища і студента, при якому відбувається зміна структури, складу елементів та їх властивостей в системі «Студент –Викладач –Зміст освіти – Дидактичний програмний інтерфейс – Програмне забезпечення Персональних навчальних систем –Цифровий світовий простір науки і технологій. Запропоновано п’ять контурів адаптації у цифровому освітньому середовищі закладу вищої освіти для реалізації освітньо-професійних, освітньо-наукових програм. Перший контур: Світовий Інтернет простір знань –Цифрове освітнє середовище (головний актор –педагог). Другий контур: Цифрове освітнє середовище – Студент (головний актор –програмний інструментарій адаптації дидактичного інтерфейсу). Третій контур: Студент –Зміст освіти, сценарій інформаційної роботи студента (актор –мультимедійні дидактичні інструменти). Четвертий контур: Студент – Медіа контент вільного вибору для навчальних завдань, лабораторних робіт і курсових проєктів (актор –студент що вибирає контент за своїм уподобанням). П’ятий контур: Цифрове освітнє середовище –Індивідуальна траєкторія навчання студента (актор –студент що використовує потужну систему гіпермедіа посилань на освітньому просторі).uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectбагатоконтурна адаптаціяuk_UA
dc.subjectцифрове освітнє середовищеuk_UA
dc.subjectадаптивне освітнє середовищеuk_UA
dc.subjectадаптивне цифрове середовищеuk_UA
dc.subjectзаклад вищої освітиuk_UA
dc.titleБагатоконтурна адаптація у цифровому освітньому середовищі закладу вищої освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (МСТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
707-Article Text-1419-1-10-20240814.pdf509,09 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.