Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3644
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСолдатова Ю. В.-
dc.date.accessioned2013-09-17T08:24:46Z-
dc.date.available2013-09-17T08:24:46Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationСолдатова Ю. В. Особливості обліку витрат на маркетингові дослідження / Ю. В. Солдатова // Управління розвитком. - 2013. - №5. - С. 48-50en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3644-
dc.description.abstractВисвітлено особливості бухгалтерського обліку маркетингових досліджень. Відображено кореспонденцію рахунків, за допомогою яких проводиться облік господарських операцій, і перелік документів, які встановлюють правила бухгалтерського обліку маркетингових дослідженьen_US
dc.description.abstractThis paper highlights the peculiarities of marketing research accounting. It displays the correspondence of accounts, which help to make the accounting of economic operations and documents establishing the rules of marketing research accounting.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидавництво ХНЕУen_US
dc.subjectмаркетингові дослідженняen_US
dc.subjectоблікen_US
dc.subjectреквізитиen_US
dc.subjectвимогиen_US
dc.subjectвитратиen_US
dc.subjectкореспонденція рахунківen_US
dc.titleОСОБЛИВОСТI ОБЛIКУ ВИТРАТ НА МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛIДЖЕННЯen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc657.6:339.138:336.71en_US
Розташовується у зібраннях:№ 5



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.