Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36467
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПотрашкова Л. В.-
dc.contributor.authorЛаріна А. А.-
dc.date.accessioned2025-05-30T10:18:10Z-
dc.date.available2025-05-30T10:18:10Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationПотрашкова Л. В. Гейміфікація як інструмент підвищення залученості користувачів на мистецьких веб ресурсах / Л. В. Потрашкова, А. А. Ларіна // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : тези доп. X Міжнар. наук.-техн. конференції, 14–17 травня 2025 р. : тези допов. - Харків : ХНУРЕ, 2025. - Т. 1. - С. 153–154.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36467-
dc.description.abstractЦя робота зосереджена на гейміфікації, оскільки застосування ігрових механік у неігрових контекстах демонструє значний потенціал для підвищення залученості користувачів до мистецьких веб-ресурсів. Метою цієї статті є аналіз теоретичних основ гейміфікації, окреслення мотиваційних моделей, дослідження випадків впровадження гейміфікованих елементів на платформі Google Arts & Culture та віртуальних художніх галереях, а також проведення емпіричного дослідження на прикладі онлайн-галереї ArtView. Розроблено рекомендації щодо оптимального поєднання механік, персоналізації контенту та етичного балансу між ігровими та мистецькими елементами.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectвеб-розробкаuk_UA
dc.subjectінтерактивністьuk_UA
dc.subjectгейміфікаціяuk_UA
dc.subjectмистецькі веб-ресурсиuk_UA
dc.titleГейміфікація як інструмент підвищення залученості користувачів на мистецьких веб ресурсахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (МСТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Потрашкова Л.В., Ларіна А.А..pdf861,65 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.