Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36493
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Савицька Л. | - |
dc.contributor.author | Безугла І. | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-01T21:27:52Z | - |
dc.date.available | 2025-06-01T21:27:52Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Савицька Л. Педагогічні технології адаптації студентів до складних умов міжкультурного спілкування у вищій освіті / Л.Савицька, І. Безугла // Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. – Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика», 2025. – Вип. 85. - Том 3. – С. 251-256. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36493 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена дослідженню педагогічних технологій адаптації студентів до складних умов міжкультурного спілкування в контексті вищої освіти. У статті підкреслено необхідність використання інноваційних педагогічних технологій, які забезпечують не лише мовну, а й культурну готовність студентів до співпраці в багатокультурному середовищі. Основну увагу приділено інтеграції теоретичних знань і практичних навичок, що сприяють успішній адаптації в міжкультурному контексті. Одним з важливих аспектів відзначено врахування індивідуальних культурних особливостей студентів, що впливає на ефективність педагогічних технологій. Підкреслено, що створення сприятливих умов для міжкультурного спілкування вимагає активного використання таких методів, як рольові ігри, проєктно орієнтоване навчання та ситуації, що дозволяють студентам випробувати свої навички в реальних умовах. Виділено важливість подолання мовних бар’єрів та розвиток культурної обізнаності, що є необхідним для продуктивної взаємодії в глобалізованому світі. Підкреслено роль комунікативних тренінгів та інтерактивних методів навчання, які допомагають студентам адаптуватися до нових культурних норм та підвищують ефективність міжкультурного спілкування. Звернено увагу на роль таких педагогічних підходів, як комунікативний метод, що сприяє швидкому засвоєнню мовних навичок шляхом максимального занурення в мовне середовище, а також на важливість навчання через практичні вправи, які моделюють реальні міжкультурні ситуації. Особливу увагу приділено застосуванню цих технологій у навчанні студентів економічних спеціальностей, де вони мають змогу розвивати міжкультурні компетентності, необхідні для роботи в міжнародному бізнес-середовищі. Підкреслено, що педагогічні технології допомагають зменшити мовні та культурні бар’єри, сприяють розвитку толерантності та здатності до продуктивної взаємодії в багатокультурному середовищі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | адаптація студентів | uk_UA |
dc.subject | міжкультурне спілкування | uk_UA |
dc.subject | педагогічні технології | uk_UA |
dc.subject | міжкультурна компетентність | uk_UA |
dc.subject | інтерактивні методи | uk_UA |
dc.subject | іноземні мови | uk_UA |
dc.subject | мовні бар’єри | uk_UA |
dc.subject | міжкультурна комунікація | uk_UA |
dc.title | Педагогічні технології адаптації студентів до складних умов міжкультурного спілкування у вищій освіті | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті ( ІММК) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Савицька_Безугла_2025_міжк_ст.pdf | 337,35 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.