Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36497
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛиша А. К.-
dc.date.accessioned2025-06-02T16:45:57Z-
dc.date.available2025-06-02T16:45:57Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЛиша А. К. Розроблення сету 3D-моделей атрибутів комп'ютерної гри / А. К. Лиша, науковий керівник: Т. Ю. Андрющенко // Актуальні питання та перспективи проведення наукових досліджень: матеріали IX Міжнародної студентської наукової конференції, м. Рівне, 30 травня, 2025 рік / ГО «Молодіжна наукова ліга». — Вінниця: ТОВ «УКРЛОГОС Груп», 2025. – С. 410-411.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36497-
dc.description.abstractВ роботі розглядається процес розроблення сету 3D-моделей атрибутів для комп’ютерної гри пригодницько-фентезійного жанру «В пошуках скарбів». Актуальність дослідження зумовлена стрімким розвитком ігрової індустрії та зростаючими вимогами до якості 3D-контенту. У роботі акцентується увага на поєднанні візуальної привабливості, стилістичної узгодженості, функціональності та технічної ефективності моделей. Розглядаються принципи створення оптимізованих, геймплейно-орієнтованих 3D-об'єктів, придатних до інтеграції в сучасні ігрові рушії з урахуванням новітніх технологій візуалізації, таких як PBR та процедурне текстурування.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subject3D-моделюванняuk_UA
dc.subjectкомп’ютерна граuk_UA
dc.subjectігрові атрибутиuk_UA
dc.subjectгеймдизайнuk_UA
dc.subjectпроцедурне текстуруванняuk_UA
dc.subjectстилізаціяuk_UA
dc.subjectінтерактивністьuk_UA
dc.titleРозроблення сету 3D-моделей атрибутів комп'ютерної гриuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (МСТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Конференція_Лиша.pdf675,97 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.