Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36500
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорисенко М. А.-
dc.date.accessioned2025-06-03T06:41:04Z-
dc.date.available2025-06-03T06:41:04Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationБорисенко М. А. Компетентністний підхід у підготовці маркетологів / М. А. Борисенко // Економіка розвитку. – 2007. – № 4 (44). – С. 7-9.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36500-
dc.description.abstractThe modern system of higher education is oriented on the forming of future specialist's key competencies, that students must gain after studing every educational discipline. Determination of key competencies and appropriate skills, which the graduating students of speciality "Marketing" (educational qualifying level bachelor) must own after the study of discipline "Infrastructure of commodity market", creates pre-conditions in relation to the improvement of both essence of discipline and technology of studies.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяuk_UA
dc.subjectкваліфікаціяuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.subjectмаркетологuk_UA
dc.titleКомпетентністний підхід у підготовці маркетологівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
борисенко.pdf608,39 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.