Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36509
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гриневич Л. В. | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-03T08:00:38Z | - |
dc.date.available | 2025-06-03T08:00:38Z | - |
dc.date.issued | 2007 | - |
dc.identifier.citation | Гриневич Л. В. Формування свідомості через засвоєння знань на лекції / Л. В. Гриневич // Економіка розвитку. – 2007. – № 4 (44). – С. 18-20. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36509 | - |
dc.description.abstract | The principle of consciousness comprises the conscious and fissile attitudes (relations) to training, comprehension of an explored material and conscious application of knowledge in practice. Adhering a principle of consciousness application of knowledge, the teacher first of all carries on struggle with formal memorization of material by the schoolboys. The main points is that as a result of training the student has gained skills of coming up to a question self-dependently, that is rather urgent within the framework of the approach implantation. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ХНЕУ ім. С. Кузнеця | uk_UA |
dc.subject | принцип свідомості | uk_UA |
dc.subject | засвоєння знань | uk_UA |
dc.subject | наочність | uk_UA |
dc.subject | самостійне навчання | uk_UA |
dc.title | Формування свідомості через засвоєння знань на лекції | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | № 4 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
гриневич.pdf | 603,17 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.