Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36581
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПивоваров С.-
dc.contributor.authorПеревозова І.-
dc.contributor.authorХолодний Г.-
dc.date.accessioned2025-06-04T10:41:49Z-
dc.date.available2025-06-04T10:41:49Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationХолодний Г. Особливості реалізації маркетингової товарної політики підприємства в сучасних умовах / С. Пивоваров, І. Перевозова, Г. Холодний // Вісник Хмельницького національного університету. Серія: Економічні науки. – 2024. – №6. – C. 673-678.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36581-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню особливостей реалізації маркетингової товарної політики підприємства в сучаснихумовах. Встановлено, що формування та реалізація маркетингової товарної політики підприємства в сучасних умовах є надзвичайно важливим і багатогранним процесом, що вимагає врахування широкого спектра зовнішніх і внутрішніх факторів. У сучасному світі підприємства стикаються з численними викликами, які створюють також і нові можливості для розвитку. Доведено, що гнучкість та адаптація є основними умовами виживання і розвитку бізнесу. Підприємства повинні постійно аналізувати ринок, передбачати зміни та швидко реагувати на них. Визначено, що інновації та впровадження новітніх технологій стають головним драйвером конкурентоспроможності. Ті, хто інвестує в дослідження та розробки, отримують довгострокові переваги. Обґрунтовано, що орієнтація на споживача є центральною ланкою сучасної товарної політики. Діджиталізація відкриває нові канали для взаємодії з клієнтами, проте також вимагає інвестицій у цифрову інфраструктуру та захист даних.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectбізнес-ціліuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectконкуренціяuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectтоварна політикаuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectтрансформаціїuk_UA
dc.subjectцифровий маркетингuk_UA
dc.titleОсобливості реалізації маркетингової товарної політики підприємства в сучасних умовахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
VKNU-ES-2024-N6(336)-101.pdf440,5 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.