Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3658
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКосенков С. І.-
dc.contributor.authorКосенков С. И.-
dc.contributor.authorKosenkov S. I.-
dc.date.accessioned2013-09-18T07:27:22Z-
dc.date.available2013-09-18T07:27:22Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationМетодичні рекомендації до виконання курсової роботи з навчальної дисципліни "Маркетинг" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" усіх форм навчання / укл. С. І. Косенков. – Х : Вид. ХНЕУ, 2013. – 36 с. (Укр. мов.)en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3658-
dc.description.abstractНаведено методичні рекомендації до написання курсової роботи з навчальної дисципліни. Подано основні вимоги до написання й оформлення роботи, порядок її виконання та захисту, а також рекомендовані теми курсових робіт. Рекомендовано для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" усіх форм навчання.en_US
dc.description.abstractПриведены методические рекомендации к написанию курсовой работы по учебной дисциплине. Представлены основные требования к написанию и оформлению работы, порядок ее выполнения и защиты, а также рекомендованные темы курсовых работ. Рекомендовано для студентов направления подготовки 6.030507 "Маркетинг" всех форм обучения.en_US
dc.description.abstractGuidelines to the implementation of a course paper on the academic discipline have been given. The main requirements to writing and drafting the paper, the procedure of its implementation and defence, as well as the list of recommended topics of the course papers have been presented. Recommended for students of the training direction 6.030507 "Marketing" of all forms of study.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectполітикаen_US
dc.subjectцінаen_US
dc.subjectзбутen_US
dc.subjectкомунікаціїen_US
dc.subjectстратегіяen_US
dc.subjectаргументація своєї позиціїen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectполитикаen_US
dc.subjectценаen_US
dc.subjectсбытen_US
dc.subjectкоммуникацииen_US
dc.subjectстратегияen_US
dc.subjectаргументация своей позицииen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectpolicyen_US
dc.subjectpriceen_US
dc.subjectsaleen_US
dc.subjectcommunicationsen_US
dc.subjectstrategyen_US
dc.subjectown position’s reasoningen_US
dc.titleМетодичні рекомендації до виконання курсової роботи з навчальної дисципліни "Маркетинг" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" усіх форм навчанняen_US
dc.title.alternativeМетодические рекомендации к выполнению курсовой работы по дисциплине "Маркетинг" для студентов направления подготовки 6.030507 "Маркетинг" всех форм обученияen_US
dc.title.alternativeGuidelines to the implementation of a course paper on the academic discipline "Marketing" for students of the training direction 6.030507 "Marketing" of all forms of studyen_US
dc.typeOtheren_US
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.