Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36616
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гронь О. | - |
dc.contributor.author | Ярмош О. | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-05T20:30:27Z | - |
dc.date.available | 2025-06-05T20:30:27Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Гронь О. Комплаєнс-освіта як фактор сталого розвитку бізнесу в умовах європейської інтеграції / О. Гронь, О. Ярмош // ACTA NON VERBA: ціннісні орієнтири вищої освіти в контексті євроінтеграції: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції, 13-14 березня 2025 р. : тези допов. – Український Щорічник Європейських Євроінтеграційних Студій. Українська Асоціація Викладачів і Дослідників Європейської Інтеграції. - Київ. 2025. – С. 56-60. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36616 | - |
dc.description.abstract | Розглядається значення комплаєнс-освіти як важливого чинника сталого розвитку бізнесу в умовах європейської інтеграції України. Акцентовано увагу на ролі європейських цінностей, нормативних вимог і стандартів доброчесності у трансформації українського бізнес-середовища. Обґрунтовано необхідність впровадження комплаєнс-менеджменту як інструменту мінімізації ризиків і підвищення конкурентоспроможності підприємств. Визначено зростаючу потребу в підготовці кваліфікованих фахівців у цій сфері та важливість адаптації освітніх програм до сучасних викликів. Описано освітні ініціативи, серед яких курс для МСП на платформі Дія.Бізнес. Підкреслюється важливість впровадження освітніх програм у вітчизняних ЗВО для підвищення конкурентоспроможності випускників на ринку праці; прикладом такої ініціативи є міжнародний проєкт «Впровадження європейського підходу комплаєнс-менеджменту у вищій освіті України» в рамках Програми Erasmus+(СВНЕ). Метою проєкту є впровадження європейського підходу до комплаєнс-менеджменту зі стратегічною метою підвищити рівень академічної доброчесності, міжнародного менеджменту, підприємництва, бізнес-етики та правових аспектів у менш досвідчених українських ЗВО. Підкреслюється, що розвиток комплаєнс-освіти сприяє формуванню відповідального бізнесу, що відповідає вимогам європейського ринку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | Європейська інтеграція | uk_UA |
dc.subject | комплаєнс-менеджмент | uk_UA |
dc.subject | Еразмус | uk_UA |
dc.subject | бізнес-етика | uk_UA |
dc.subject | доброчесність | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.title | Комплаєнс-освіта як фактор сталого розвитку бізнесу в умовах європейської інтеграції | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті (МЕВББ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тези Гронь О., Ярмош О. Комплаєнс-освіта як фактор сталого розвитку бізнесу в умовах європейської інтеграції.pdf | 216,59 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.