Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36629
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКотельникова Ю. М-
dc.contributor.authorКосогова В. О.-
dc.date.accessioned2025-06-11T10:01:43Z-
dc.date.available2025-06-11T10:01:43Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКотельникова Ю. М. Інноваційні підходи до організації маркетингової діяльності в умовах цифрової трансформації / Ю. М. Котельникова, В. О. Косогова // Current trends in the development of science by attracting new ideas : Proceedings of the XXII International Scientific and Practical Conference, June 03 – 06, 2025. – Hamburg, Germany, 2025. – Pp. 161-165.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36629-
dc.description.abstractДосліджено інноваційні підходи до організації маркетингової діяльності фармацевтичного підприємства в умовах цифрової трансформації. Обґрунтовано доцільність інтеграції сучасних цифрових технологій та аналітичних інструментів для підвищення ефективності маркетингової політики та конкурентоспроможності підприємства. Проведено комплексний аналіз маркетингової діяльності підприємства із застосуванням моделей 7P, PEST- та SWOT-аналізу, а також оцінено фінансові показники ефективності. Сформульовано практичні рекомендації щодо впровадження CRM-системи, програм лояльності, активізації digital-маркетингу, SEO-оптимізації та автоматизації процесів продажу та обслуговування. Доведено, що цифрова трансформація маркетингової діяльності є необхідною умовою збереження конкурентних переваг підприємства у фармацевтичній галузі.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectфармацевтичний бізнесuk_UA
dc.subjectцифрова трансформаціяuk_UA
dc.subjectмодель 7Puk_UA
dc.subjectCRMuk_UA
dc.subjectSWOT-аналізuk_UA
dc.subjectPEST-аналізuk_UA
dc.subjectпрограма лояльностіuk_UA
dc.subjectстратегічне управлінняuk_UA
dc.titleІнноваційні підходи до організації маркетингової діяльності в умовах цифрової трансформаціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (М)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.