Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36630
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКотельникова Ю. М-
dc.contributor.authorАнтоненко М. В.-
dc.date.accessioned2025-06-11T10:06:42Z-
dc.date.available2025-06-11T10:06:42Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКотельникова Ю. М. Інтеграція маркетингових інструментів у стратегію підвищення конкурентоспроможності підприємства в умовах цифрової трансформації / Ю. М. Котельникова, М. В. Антоненко // Modern technologies and science: problems, new and relevant developments : Abstracts of XXI International Scientific and Practical Conference, May 26-28, 2025. – Zaragoza, Spain, 2025. – Pp. 96-100.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36630-
dc.description.abstractРозглянуто інтеграцію сучасних маркетингових інструментів у стратегію підвищення конкурентоспроможності медичного підприємства. Дослідження акцентує увагу на ролі цифрової трансформації, персоналізації та аналітичного підходу у формуванні ефективної маркетингової стратегії. Застосовано PEST-аналіз, SWOT-аналіз, модель 7P, бенчмаркінг та комплексну оцінку конкурентоспроможності, що дозволило визначити сильні та слабкі сторони діяльності підприємства, а також обґрунтувати потребу в інтеграції CRM-системи, SEO-оптимізації, SMM, програм лояльності та інших інноваційних рішень. Результати дослідження засвідчили суттєве підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства, збільшення впізнаваності бренду та лояльності клієнтів, що доводить доцільність цифрових трансформацій у сфері медичних послуг.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectмаркетингові інструментиuk_UA
dc.subjectмедичні послугиuk_UA
dc.subjectцифрова трансформаціяuk_UA
dc.subjectCRMuk_UA
dc.subjectSWOT-аналізuk_UA
dc.subjectPEST-аналізuk_UA
dc.subject7Puk_UA
dc.subjectстратегічне управлінняuk_UA
dc.subjectлояльність клієнтівuk_UA
dc.titleІнтеграція маркетингових інструментів у стратегію підвищення конкурентоспроможності підприємства в умовах цифрової трансформаціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (М)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.