Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36634
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛевковець О. М.-
dc.date.accessioned2025-06-11T10:27:38Z-
dc.date.available2025-06-11T10:27:38Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЛевковець О. М. Екосистемна стратегія бізнесу: нова логіка конкурентних переваг / О. М. Левковець // Сучасне управління організаціями: концепції, цифрові трансформації, моделі інноваційного розвитку: електронний збірник тез ІV Міжнародної науково-практичної конференції (20 листопада 2024 року, м. Харків, Україна). Харків : ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2024. - С. 179-181.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36634-
dc.description.abstractЦифровізація спричинює руйнування міжгалузевих бар’єрів, що становили основу конкурентних переваг організацій доцифрової доби. Бізнес трансформується з індустріально-центричного на екосистемний, актуальною проблемою є стратегічне вирівнювання в екосистемному бізнес-ландшафті. Традиційні компанії захист від конкурентів створюють за рахунок високих вхідних бар'єрів у галузі, диференціювання продукту, зосередження на активах і можливостях, які складно використати конкурентам. Екосистемні організації застосовують іншу логіку створення конкурентних переваг: залучити якомога більше учасників до екосистеми і переконати взаємодіяти за сформованими компанією правилами; створюють цінність через відносини та мережі, прагнуть розвивати ринок шляхом збільшення потоку людей і товарів. Відбувається переосмислення забезпечення загальних стратегічних позицій (диференціації, фокусування, лідерства за витратами). Якщо поява нової ціннісної пропозиції впливає на низку галузей, розмиває їхні межі та змінює структуру, виникає потреба в екосистемній стратегії. Вирізняють два підходи до розуміння екосистемної стратегії організацій: 1) як стратегії бізнес-екосистеми, яку розробляє компанія-оркестрант; 2) як екосистемної стратегії компанії-партнера, яка прагне отримати переваги участі в бізнес-екосистемі. Екосистемна стратегія розробляється для втілення корпоративної стратегії диверсифікації, передбачає принципово нові підходи до виходу на ринки та зміну самих ринків. Специфіка екосистемної конкуренції визначає специфіку підходів до розробки та реалізації екосистемної бізнес-стратегії: розмитість меж ринку, подвійна ціннісна пропозиція, баланс між співпрацею та конкуренцією, фокус охоплення, співпраця як джерело конкурентної переваги, взаємодія Е2Н.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectцифровізаціяuk_UA
dc.subjectконкуренціяuk_UA
dc.subjectбізнес-екосистемаuk_UA
dc.subjectекосистемна стратегіяuk_UA
dc.titleЕкосистемна стратегія бізнесу: нова логіка конкурентних перевагuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.