Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36635
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Борисенко Д. В. | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-11T10:31:05Z | - |
dc.date.available | 2025-06-11T10:31:05Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Борисенко Д. В. Віртуалізація навчального процесу: сучасні виклики та перспективи розвитку / Д. В. Борисенко // Забезпечення якості вищої освіти: проблеми та перспективи розвитку : збірник матеріалів VІІІ Міжнародної науково-методичної конференції, 6-7 березня 2025 р. – Одеса: Одеський національний економічний університе, 2025. – С. 321-322. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36635 | - |
dc.description.abstract | У роботі досліджуються особливості цифрової трансформації освіти через призму віртуалізації навчального процесу.Аналізуються ключові виклики, зокрема цифрова нерівність, низький рівень цифрової компетентності викладачів, проблеми безпеки даних, психологічні аспекти онлайн-навчання та складнощі адаптації традиційних методик. Наголошується на ролі сучасних технологій — ШІ, AR/VR, хмарних сервісів, гейміфікації — у формуванні нової освітньої реальності. Обґрунтовано необхідність системного підходу до впровадження цифрових інструментів та підвищення цифрової грамотності всіх учасників освітнього процесу. Віртуалізація розглядається як потужний напрям розвитку інноваційної освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | віртуалізація навчального процесу | uk_UA |
dc.title | Віртуалізація навчального процесу: сучасні виклики та перспективи розвитку | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті (КМД) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
download.pdf | 259,19 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.