Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36732
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorMaksymova I.-
dc.date.accessioned2025-06-16T21:58:58Z-
dc.date.available2025-06-16T21:58:58Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationMaksymova I. Effect analysis of situational simulation method in teaching communicative eloquence in higher vocational education / I. Maksymova // Pedagogy, philology and cultural studies: general theories of learning society: collective monograph / Blavt O., Gurtova T., Maksymova I. – etc. – Іnternational Science Group. – Boston : Primedia eLaunch, 2025. - P. 23-48.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36732-
dc.description.abstractIn today's society, good communication skills and presentation skills are one of the necessary vocational skills for students in higher vocational schools. Situational simulation is an innovative teaching method that simulates real-life social interaction scenarios to allow students to practice in simulated situations, thereby improving their communication skills and presentation skills. Based on this, this article discusses the application and effect analysis of the situational simulation method in the teaching of communication skills in higher vocational schools for the reference of related practitioners.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectTeaching high-level communication skillsuk_UA
dc.subjectsituational simulation methoduk_UA
dc.subjectapplicationuk_UA
dc.subjectresultsuk_UA
dc.titleEffect analysis of situational simulation method in teaching communicative eloquence in higher vocational educationuk_UA
dc.typeBook chapteruk_UA
Розташовується у зібраннях:Монографії (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Максимова І. _ Колективна монографія.pdf1,02 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.