Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36745
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКінас І. О.-
dc.contributor.authorБлизнюк Т. П.-
dc.contributor.authorМайстренко О. В.-
dc.date.accessioned2025-06-16T22:58:16Z-
dc.date.available2025-06-16T22:58:16Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКінас І. О. Подієвий PR як інструмент організації комунікативного простору сучасного суспільства / І. О. Кінас, Т. П. Близнюк, О. В. Майстренко // Наукові перспективи. Розділ СЕРІЯ «Економіка». - 2024. - № 7(49).uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36745-
dc.description.abstractУ статті охарактеризовано зв’язки з громадськістю (паблік рілейшнз) як систему взаємопов’язаних елементів, яка є складовою частиною системи комунікацій суспільства. Проаналізовано особливості найбільш значущих елементів системи паблік рілейшнз та їхньої ролі у процесі організації заходів для організацій соціокультурної сфери з громадськістю. Особливу увагу приділено аналізу понять «громадськість», «громадська думка», «інструменти зв’язків з громадськістю та ЗМІ» при проведенні івентів. У статті охарактеризовано прямі зв’язки з громадськістю як нову інтерактивну модель комунікації, що має актуалізувати комунікативний аспект та максимально наблизити організацію до суспільства. Зазначено, що процеси "громадських зв’язків" перебувають під значним впливом різних соціокультурних тенденцій, зумовлених формуванням сучасного соціуму, а лексикологічною проблемою визначення термінології у сфері зв’язків з громадськістю стоїть соціокультурна проблема, яка виникає через постійний розвиток і уточнення знання про івент - PR в цілому та самобутність українського інституту громадських зв’язків зокрема. Тому пріоритет культурологічного підходу при визначенні PR пояснюється його міжкультурною значимістю: PR був інтегрований в український інформаційний простір з американського та європейського когнітивного простору в процесі комунікації між американською, європейською та українською культурами і став частиною національної комунікаційної культури.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectпаблік рілейшнзuk_UA
dc.subjectподієвий PRuk_UA
dc.subjectівент-PRuk_UA
dc.subjectівентuk_UA
dc.subjectзаходиuk_UA
dc.subjectкомунікаційний менеджментuk_UA
dc.subjectкомунікаціїuk_UA
dc.titleПодієвий PR як інструмент організації комунікативного простору сучасного суспільстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (МБА)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПР_Кінас_Майстр_Близнюк.pdf262,35 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.