Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36769
Назва: | Застосування методики «м’який clil» під час викладання англійської мови студентів економічних спеціальностей |
Автори: | Іваніга О. В. Тарасенко С. Є. |
Теми: | CLIL м’який CLIL студенти економічних спеціальностей викладання англійської мови |
Дата публікації: | 2024 |
Бібліографічний опис: | Іваніга О. В. Застосування методики «м’який clil» під час викладання англійської мови студентів економічних спеціальностей / О. В. Іваніга, С. Є. Тарасенко // Інноваційна педагогіка. - Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2024. –Вип. 78. – Том 2. - С. 169-172. |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено шляхи впровадження методики м’якого CLIL під час викладання англійської мови студентам економічних спеціальностей. Узагальнено підходи до визначення CLIL (предмето-інтегроване навчання) та виявлено чотири основні компоненти цієї методики: зміст (нова інформація з предмета, яка вивчається як під час занять у аудиторії, так і в процесі самостійної роботи), комунікація (представлена на будь-якій стадії опрацювання теми та є невід’ємним компонентом цієї методики), когніція (сприяє розвитку критичного мислення, аналізу та синтезу навчального матеріалу) і культура (представлена на мікро- та макро рівнях). Виявлено, що важливим компонентом комунікації є мовна підтримка, яка є необхідною для окреслення ключових лексичних та граматичних одиниць з теми, які умовно можна поділити на обов’язкову мову змісту, яку викладач може запланувати та опрацювати зі студентами на початку вивчення тієї чи іншої теми, та сумісну зі змістом мову, яка є спонтанною та залежить від рівня володіння мовою здобувачів освіти. На основі узагальнення наукової літератури виділено три основні моделі у межах цієї методики: жорсткий, модульний та м’який CLIL. Установлено, що жорсткий та модульний CLIL концентруються на вивченні предмета англійською мовою та здебільше підходять для викладачів інших дисциплін, які володіють іноземною мовою на високому рівні, тоді як м’який CLIL містить елементи знань з предмету та здебільше концентрується на вивченні мови, що є ефективним для проведення занять з іноземної мови зі студентами немовних факультетів. Представлено власний досвід щодо використання цієї методики під час опрацювання зі студентами теми “Business Etiquette”. Установлено, що такий підхід до організації заняття є дієвим та ефективним, сприяє формуванню позитивної мотивації студентів та їх активному залученню до роботи в аудитор. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36769 |
Розташовується у зібраннях: | Статті (ПІФП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тарасенко, Іваніга- стаття 1.pdf | 210,22 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.