Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36770
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІваніга О. В.-
dc.contributor.authorТарасенко С. Є.-
dc.date.accessioned2025-06-18T21:50:03Z-
dc.date.available2025-06-18T21:50:03Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationІваніга О. В. Застосування таксономії Блума під час викладання англійської мови студентам ЗВО економічних спеціальностей / О. В. Іваніга, С. Є. Тарасенко // Педагогічна Академія: наукові записки. – 2025. - № 18.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36770-
dc.description.abstractУ статті окреслюються шляхи застосування таксономії Блума під час викладання англійської мови студентам ЗВО економічних спеціальностей. Установлено, що застосування таксономії Блума є одним із ефективних шляхів розвитку критичного мислення у студентів. Висвітлено шість основних рівнів таксономії Блума. Так, на рівні запам’ятовування нової інформації, який є найнижчим рівнем таксономії Блума, здобувачі освіти мають продемонструвати базове розуміння теми, що вивчається і згадати основні факти з певної теми. На рівні розуміння навчального матеріалу студенти мають описувати та пояснювати ту інформацію, яку вони запам'ятали на попередніх заняттях. Етап застосування знань на практиці залежить від ступеня засвоєння здобувачами освіти перших двох рівнів. На цьому рівні студенти мають застосовувати на практиці ті знання, з якими вони ознайомилися теоретично. Рівні аналізу, синтезу та творчості відносяться вже до рівнів мислення вищого порядку таксономії Блума. Так, на рівні аналізу навчально-виховний процес досягає більш високої, просунутої стадії, на якій здобувачі освіти мають визначати взаємозв'язки між різними аспектами теми та встановлювати зв'язки та порівняння на основі цього відкриття. Рівень оцінювання вимагає не тільки розвинених розумових здібностей, але й уміння обирати методи виконання завдання, критично вивчивши завдання. Поряд із розвитком критичного мислення розвиваються і навички використання англійської мови. Творчий рівень вважається найвищим рівнем таксономії Блума, на якому здобувачі освіти досягають такого ступеня розуміння теми, щоб створити оригінальну роботу. Наведено приклади завдань для кожного рівня таксономії Блума. Установлено, що для ефективного впровадження таксономії Блума в освітній процес важливе значення відіграє кваліфікація викладача і дотримання ним основних норм під час роботи зі студентами. Проходження вищевказаних рівнів таксономії Блума вимагає високого професійного рівня від викладача іноземної мови. Для того, щоб полегшити опанування зазначені теми, таксономія Блума пропонує викладачам алгоритм з п’яти кроків (використання спеціально розробленої таблиці, формування мотивації, використання інформаційних застосунків тощо). Установлено, що ефективним є також впровадження в освітній процес ігрових елементів, особливо на рівнях розуміння та застосування.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectтаксономія Блумаuk_UA
dc.subjectстуденти ЗВО економічних спеціальностейuk_UA
dc.subjectрівні таксономіїuk_UA
dc.subjectігрові елементиuk_UA
dc.titleЗастосування таксономії Блума під час викладання англійської мови студентам ЗВО економічних спеціальностейuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тарасенко,Іваніга-стаття 2.pdf213,79 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.