Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36807
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛепейко Т. І.-
dc.contributor.authorМиронова О. М.-
dc.date.accessioned2025-06-20T11:53:48Z-
dc.date.available2025-06-20T11:53:48Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationЛепейко Т. І. Поведінковий підхід до вибору методів впливу на персонал підприємства / Т. І. Лепейко, О. М. Миронова // Економіка розвитку. – 2007. – № 4 (44). – С. 84-86.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36807-
dc.description.abstractThe application of the behaviour approach to the development of the effective system of enterprise motivation under antirecessionary management conditions is substantiated. The peculiarities of personnel behaviour groups depending on the category of workers are marked out. The number of methods of influence on the separate categories of personnel within the framework of antirecessionary enterprise management is offered.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяuk_UA
dc.subjectповедінковий підхідuk_UA
dc.subjectмотивація персоналуuk_UA
dc.subjectсоціально-психологічні методи впливуuk_UA
dc.subjectповедінкові групиuk_UA
dc.titleПоведінковий підхід до вибору методів впливу на персонал підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
лепейко.pdf633,13 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.