Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36835
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрасноносова О.-
dc.date.accessioned2025-06-23T17:35:23Z-
dc.date.available2025-06-23T17:35:23Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМаркетингове ціноутворення: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня: [Електронне видання] / Уклад. О. Красноносова – Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2024. – 10 с. (укр. мов.)uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36835-
dc.description.abstractНаведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання та розподіл балів протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectціноутворенняuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectцінова політикаuk_UA
dc.subjectстратегії ціноутворенняuk_UA
dc.subjectдержавне регулюванняuk_UA
dc.titleМаркетингове ціноутворення: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
поз_245РП_075бак_ОК31_Маркетингове_ціноутворення_Красноносова.pdf525 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.