Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36876
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кінас І. О. | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-26T12:32:34Z | - |
dc.date.available | 2025-06-26T12:32:34Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Кінас І. О. Емоційний інтелект як ключовий софт-скіл сучасного співробітника / І. О. Кінас // Національні інтереси Україниˮ: науково-практичний журнал. - 2025. - № 6(11). - С. 567-579. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36876 | - |
dc.description.abstract | У статті досліджується феномен емоційного інтелекту як ключового soft skill сучасного співробітника в умовах постійної змінності, нестабільності та невизначеності зовнішнього середовища. Особлива увага приділяється актуалізації ролі емоційної компетентності в організаціях, які функціонують в умовах криз, турбулентності ринку та швидкої цифрової трансформації. Визначено, що емоційний інтелект охоплює здатність усвідомлювати власні емоції, управляти ними, розпізнавати емоції інших та будувати ефективні міжособистісні взаємодії, що є критичним фактором для підтримки продуктивності та психоемоційного балансу в умовах високого стресу. Розглянуто основні компоненти емоційного інтелекту за моделями Д. Голмана та П. Саловея і Дж. Майєра, окреслено практичні аспекти їхнього застосування в управлінні персоналом, побудові команд, вирішенні конфліктів та формуванні лідерських якостей. На підставі аналізу сучасних досліджень і емпіричних спостережень виявлено зв’язок між високим рівнем емоційного інтелекту співробітника і його здатністю до адаптації, прийняття рішень в умовах невизначеності та стійкості до професійного вигорання. Запропоновано практичні рекомендації щодо впровадження програм розвитку емоційного інтелекту в системи навчання персоналу на підприємствах, зокрема через тренінги, коучинг, розвиток емоційної рефлексії та зворотного зв’язку. Підкреслюється, що емоційний інтелект не є вродженою характеристикою, а може цілеспрямовано формуватися і вдосконалюватися, що відкриває нові можливості для розвитку людського капіталу та підвищення організаційної ефективності в динамічному середовищі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | «soft skills» | uk_UA |
dc.subject | емоційний інтелект | uk_UA |
dc.subject | коефіцієнт емоційного інтелекту | uk_UA |
dc.subject | моделі емоційного інтелекту | uk_UA |
dc.subject | організація | uk_UA |
dc.subject | продуктивність праці | uk_UA |
dc.title | Емоційний інтелект як ключовий софт-скіл сучасного співробітника | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті (КМД) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кінас_Ірина_Емоційний інтелект_2025_виправ.pdf | 311,49 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.