Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36903
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЕршов С. Г.-
dc.contributor.authorЕршова Е. С.-
dc.date.accessioned2025-06-30T10:51:21Z-
dc.date.available2025-06-30T10:51:21Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationЕршов С. Г. Языковая проблема вхождения в европейское образовательное пространство / С. Г. Ершов, Е. С. Ершова // Економіка розвитку. – 2006. – № 1 (37). – С. 56-57.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36903-
dc.description.abstractThe attention is drawn to the language problem of joining the Bologna Process, the most important pedagogic methods of foreign languages’ learning are considered and the recommendations for its implementation into this process are given.uk_UA
dc.language.isoru_RUuk_UA
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяuk_UA
dc.subjectметоды обучения иностранному языкуuk_UA
dc.subjectБолонский процессuk_UA
dc.subjectНЕОСuk_UA
dc.titleЯзыковая проблема вхождения в европейское образовательное пространствоuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ершов.pdf550,75 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.