Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36909
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧупир О. М.-
dc.date.accessioned2025-06-30T20:33:41Z-
dc.date.available2025-06-30T20:33:41Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЧупир О. М. Позитивний імідж підприємства як інструмент підвищення його конкурентоспроможності / О. М. Чупир // Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика : матеріали двадцять першої науково-практичної міжнародної конференції, 5-6 червня 2025 р. - Харків, 2025. - С. 370-371.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36909-
dc.description.abstractАвтор пропонує звернути увагу на позитивний корпоративний імідж як життєво важливий інструмент для досягнення довгострокових стратегічних цілей підприємства у висококонкурентному середовищі. Наголошується, що такий імідж надає значні конкурентні переваги, зокрема, зміцнює довіру споживачів до компанії та її продукції, що є ключовим фактором вибору на ринку. Хоча імідж виступає об’єктивним атрибутом підприємства і формується споживачами на основі сприйняття характеристик продуктів/послуг (дизайн, бренд, ціна, фірмовий стиль), він потребує цілеспрямованого формування, розвитку та коригування. Автор вказує, що створення позитивного іміджу є складним, комплексним і постійним процесом, прямим результатом сумісної роботи керівництва та кваліфікованого персоналу, від якого залежить розробка привабливого образу. Сформований позитивний імідж ідентифікується як обов’язкова умова успішної діяльності, що суттєво підвищує конкурентоспроможність, залучає клієнтів і партнерів, формує лояльність, знижує конкурентний тиск і забезпечує стабільність навіть у несприятливих умовах.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectпозитивний іміджuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectспоживачіuk_UA
dc.subjectцінностіuk_UA
dc.subjectрепутаціяuk_UA
dc.titleПозитивний імідж підприємства як інструмент підвищення його конкурентоспроможностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (ПТТБ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.