Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36958
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШведун В. А.-
dc.date.accessioned2025-07-18T06:58:12Z-
dc.date.available2025-07-18T06:58:12Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationШведун В. А. Управление процессом распределения финансовых средств между рекламными каналами / В. А. Шведун // Економіка розвитку. – 2006. – № 2 (38). – С. 26-29.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36958-
dc.description.abstractIn the article the qualitatively new approach to advertising investments’ management by means of financial assets’ distribution optimization between advertising channels with the purpose to get the maximum profit is offered.uk_UA
dc.language.isoru_RUuk_UA
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяuk_UA
dc.subjectрекламные инвестицииuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectраспределение ресурсовuk_UA
dc.subjectэкспоненциальная зависимостьuk_UA
dc.titleУправление процессом распределения финансовых средств между рекламными каналамиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
шведун.pdf708,96 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.