Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36974
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУшкальов В. В.-
dc.date.accessioned2025-08-04T10:13:24Z-
dc.date.available2025-08-04T10:13:24Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationУшкальов В. В. Управління емоційними потоками як чинник підвищення ефективності діяльності організації / В. В. Ушкальов // Економіка розвитку. – 2006. – № 2 (38). – С. 47-49.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36974-
dc.description.abstractIn the article the necessity of management by the emotional flows in the organization with the purpose of increasing its efficiency of the activity is grounded. The notion "emotional flows in the organization" is defined as well as the essence and the approaches to the choice of the methods of management by the emotional flows in organization are formulated.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяuk_UA
dc.subjectуправління емоціямиuk_UA
dc.subjectпідвищення ефективності діяльностіuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectемоційний менеджментuk_UA
dc.titleУправління емоційними потоками як чинник підвищення ефективності діяльності організаціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ушкальов.pdf655,47 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.