Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37013
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГоровий Д. А.-
dc.contributor.authorКовальов Д. М.-
dc.date.accessioned2025-08-06T08:28:45Z-
dc.date.available2025-08-06T08:28:45Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationГоровий Д. А. Формування іміджу промислового підприємства / Д. А. Горовий, Д. М. Ковальов // Економіка розвитку. – 2006. – № 2 (38). – С. 77-79.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37013-
dc.description.abstractThe purpose of this article is disclosing the essence of enterprise image and social policy as its compound, an estimation of image components introduction at the industrial enterprise, a detection of image problems and work out of recommendations and actions for its improvement.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяuk_UA
dc.subjectфактори впливу на імідж організаціїuk_UA
dc.subjectмайстер-план іміджуuk_UA
dc.subjectвнутрішній імідж компаніїuk_UA
dc.subjectсоціальні гарантії та пільгиuk_UA
dc.titleФормування іміджу промислового підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
горовий.pdf608,88 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.