Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37030
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГайдук К. В.-
dc.contributor.authorКозлова І. М.-
dc.date.accessioned2025-08-07T12:15:17Z-
dc.date.available2025-08-07T12:15:17Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationГайдук К. В. Адаптація маркетингових стратегій до викликів воєнного часу / К. В. Гайдук, І. М. Козлова // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 22 листопада 2024 р. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2024. - С. 146-149.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37030-
dc.description.abstractРозглянуто адаптацію маркетингових стратегій до умов воєнного стану та післявоєнного відновлення. Висвітлено необхідність переорієнтації бізнесу на попит, концентрацію на прибуткових продуктах, швидку адаптацію до змін у поведінці споживачів та постійний моніторинг ринку. Підкреслено роль цифрових технологій, соціальної відповідальності та досліджень для підтримки конкурентоспроможності та довгострокових відносин з клієнтами.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectадаптаціяuk_UA
dc.subjectвоєнний станuk_UA
dc.subjectмаркетингові стратегіїuk_UA
dc.subjectпіслявоєнне відновленняuk_UA
dc.subjectспоживча поведінкаuk_UA
dc.subjectсегментація ринкуuk_UA
dc.subjectцифрові технологіїuk_UA
dc.titleАдаптація маркетингових стратегій до викликів воєнного часуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (МЛІ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.