Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37038
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПилипенко І. А.-
dc.contributor.authorКолодізєва Т. О.-
dc.date.accessioned2025-08-07T13:12:32Z-
dc.date.available2025-08-07T13:12:32Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПилипенко І.А. Організація процесу логістичного обслуговування споживачів / І. А. Пилипенко, Т.О. Колодізєва // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 22 листопада 2024 р. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2024.- С. 496-500.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37038-
dc.description.abstractДосліджено теоретико-методичні засади організації процесу логістичного обслуговування споживачів. На основі узагальнення сучасних визначень уточнено поняття логістичного обслуговування на основі процесного підходу, визначені принципи та етапи логістичного обслуговування споживачів, обґрунтована його ключова роль в забезпеченні конкурентоспроможності сучасних підприємств.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectлогістичне обслуговуванняuk_UA
dc.subjectпроцесuk_UA
dc.subjectзадоволення потребuk_UA
dc.subjectспоживачіuk_UA
dc.subjectорганізаціяuk_UA
dc.titleОрганізація процесу логістичного обслуговування споживачівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (МЛІ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.