Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37121
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБогдан Ж.-
dc.date.accessioned2025-08-14T19:36:50Z-
dc.date.available2025-08-14T19:36:50Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationБогдан Ж. Комунікативна гнучкість як компонент soft skills майбутніх фахівців у контексті психосоціальної ковітальної взаємодії / Ж. Богдан // Особистість і суспільство: психосоціальні виміри ковітальної взаємодії: матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 30 квітня 2025 р. : тези допов. – Тернопіль : ЗУНУ, 2025. - С. 96-98.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37121-
dc.description.abstractУ статті розглянуто комунікативну гнучкість як ключовий компонент системи soft skills майбутніх фахівців у контексті психосоціальної ковітальної взаємодії. Підкреслено її значення для ефективної адаптації, соціальної відповідальності та конструктивної міжособистісної взаємодії в умовах сучасних кризових змін. Представлено результати емпіричного дослідження, які свідчать про значні відмінності рівня комунікативних здібностей, соціального інтелекту, командотворчих умінь, організаторських якостей та навичок самопрезентації у студентів різних спеціальностей. Обґрунтовано, що комунікативна гнучкість має інтегративний характер, поєднуючи когнітивні, емоційні та поведінкові складові, і виконує системотворчу функцію в структурі soft skills. Наголошено на необхідності цілеспрямованого розвитку соціально-комунікативних навичок у межах освітнього процесу як стратегічної умови формування конкурентоспроможної та соціально активної особистості.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectкомунікативна гнучкістьuk_UA
dc.subjectsoft skillsuk_UA
dc.subjectсоціальний інтелектuk_UA
dc.subjectкомандотворенняuk_UA
dc.subjectсамопрезентаціяuk_UA
dc.subjectковітальна взаємодіяuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.titleКомунікативна гнучкість як компонент soft skills майбутніх фахівців у контексті психосоціальної ковітальної взаємодіїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (ПС)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Богдан_тези_2025.pdf305,14 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.