Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37123
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯстремська О. М.-
dc.date.accessioned2025-08-14T19:47:23Z-
dc.date.available2025-08-14T19:47:23Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЯстремська О. М. Маркетингові інструменти як фактори посилення адаптивності підприємств до кризових змін зовнішнього середовища / О. М. Ястремська // Наукові записки Львівського університету бізнесу та права. Серія економічна. Серія юридична. – 2025. - Випуск 45. - С. 416 – 426.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37123-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано теоретичне підґрунтя гнучкості підприємств в умовах динамічного та мінливого зовнішнього середовища. Визначено компоненти адаптивності підприємств: економічна, організаційна та маркетингова. Узагальнено класифікацію та функціональне призначення маркетингових інструментів, що можуть застосовуватись для підвищення гнучкості. Зазначено роль і значення маркетингових інструментів в умовах кризи. Досліджено вплив кризових змін зовнішнього середовища на маркетингову діяльність підприємств. Побудовано концептуальну модель адаптивного маркетингу задля забезпечення стійкості підприємства до зовнішніх викликів.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectмаркетингові інструментиuk_UA
dc.subjectадаптивністьuk_UA
dc.subjectбізнес-середовищеuk_UA
dc.subjectнестабільне середовищеuk_UA
dc.subjectадаптивний маркетингuk_UA
dc.subjectадаптивна стратегіяuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмодельuk_UA
dc.titleМаркетингові інструменти як фактори посилення адаптивності підприємств до кризових змін зовнішнього середовищаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Ястремської О.М..pdf929,66 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.