Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37271
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯстремська О. М.-
dc.date.accessioned2025-09-14T20:15:25Z-
dc.date.available2025-09-14T20:15:25Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЯстремська О. М. Ціннісно-орієнтований підхід до формування стратегії маркетингових інструментів управління ефективністю діяльністю підприємства / О. М. Ястремська // Актуальні проблеми сталого розвитку. - 2025. - Том 2. - № 5. - С. 119-129.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37271-
dc.description.abstractУ статті досліджено вагу ціннісного підходу в умовах ринкової боротьби та подано систематизацію головних аспектів ціннісно-орієнтованого підходу. Проаналізовано сучасні підходи до розробки маркетингових стратегій. Досліджено сутність ціннісно-орієнтованого підходу в контексті формування маркетингової стратегії підприємства. Запропоновано методологію втілення ціннісно-орієнтованого підходу в маркетингову стратегію. Розглянуто маркетингові засоби у реалізації ціннісної стратегії. Визначено ключові маркетингові інструменти, що впливають на результативність діяльності підприємства, та оцінити ступінь їх використання. Для формування конкурентної переваги через системне управління цінністю розроблено стратегічну модель (бізнес- навігатор) застосування маркетингових інструментів на основі ціннісного підходу. У висновках зазначено, що впровадження ціннісно-орієнтованої стратегії маркетингових інструментів дозволяє підприємству: підвищити задоволеність та лояльність клієнтів; зміцнити конкурентні позиції; забезпечити стабільне зростання.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectціннісний підхідuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectмаркетингові інструментиuk_UA
dc.subjectціннісна стратегіяuk_UA
dc.subjectціннісна пропозиціяuk_UA
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.titleЦіннісно-орієнтований підхід до формування стратегії маркетингових інструментів управління ефективністю діяльністю підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2-Стаття Ястремська О.М..pdf423,07 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.