Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37285
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧернуха Т. С.-
dc.date.accessioned2025-09-18T10:18:44Z-
dc.date.available2025-09-18T10:18:44Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЧернуха Т. С. Інноваційні технології цифрового маркетингу як інструмент підвищення конкурентоспроможності бізнесу / Т. С. Чернуха // Забезпечення розвитку економіки та суспільства в умовах кризи: матеріали міжнародної науково-практичної конференції, 31 серпня 2025 р. - Суми, 2025. - С. 105–109.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37285-
dc.description.abstractРозглянуто трансформаційний вплив цифрових технологій на сучасний бізнес та управління маркетинговими стратегіями підприємств. Цифровий маркетинг представлено як комплексну систему управління комунікаціями зі споживачами, що охоплює всі етапи взаємодії – від первинного контакту до формування довгострокової лояльності. Наголошено, що цифрові технології створюють умови для гнучкої адаптації компаній до змін ринкового середовища, сприяють масштабуванню бізнесу, оптимізації витрат та формуванню конкурентних переваг. Особливу увагу приділено пошуковій оптимізації (SEO) як ключовому інструменту цифрового маркетингу.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectцифровізаціяuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.titleІнноваційні технології цифрового маркетингу як інструмент підвищення конкурентоспроможності бізнесуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_Чернуха Т.С..pdf1,2 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.