Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37309
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАфанасьєва Н. Є.-
dc.contributor.authorСвітлична Н. О.-
dc.contributor.authorБєляєва Н. Є.-
dc.date.accessioned2025-09-22T21:34:23Z-
dc.date.available2025-09-22T21:34:23Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationАфанасьєва Н. Є. Психологічні особливості здоров’язбережувальної поведінки здобувачів вищої освіти в умовах війни в Україні / Н.Є. Афанасьєва, Н.О. Світлична, Н.Є. Бєляєва // Габітус. – 2025. – Вип. 75. - Т. 1. – С. 174-178. [Електронний ресурс]uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37309-
dc.description.abstractУ статті представлено результати емпіричного дослідження психологічних особливостей здоров’язбережувальної поведінки здобувачів вищої освіти в умовах війни в Україні. Актуальність обраної тематики зумовлена значним зростанням психоемоційного навантаження на молодь у період збройного конфлікту, що обумовлює необхідність пошуку ефективних підходів до збереження здоров’я як особистісного ресурсу. У межах дослідження було розроблено авторську анкету, яка охоплює шість ключових параметрів здоров’язбережувальної поведінки: фізична активність, харчування, сон, управління стресом, соціальна підтримка та медичне самозабезпечення. Оцінювання проводилося за чотирибальною шкалою. Аналіз отриманих результатів показав, що загальний рівень здоров’язбережувальної поведінки респондентів є середнім. Найнижчі показники спостерігаються у сферах фізичної активності та сну, що, ймовірно, пов’язано з умовами війни, порушенням звичного ритму життя та відчуттям небезпеки. Вищі значення демонструють параметри, пов’язані з харчуванням, профілактикою та соціальною підтримкою, що свідчить про певну адаптацію до обставин і наявність базових навичок турботи про себе. Автори статті акцентують увагу на тому, що студентський вік є сенситивним періодом для формування стійких моделей поведінки, пов’язаних зі збереженням здоров’я, а в умовах воєнного часу цей процес потребує спеціальної підтримки з боку освітнього середовища та соціально-психологічного супроводу. У статті обґрунтовано необхідність інтеграції елементів здоров’язбережувальної психології в освітній простір закладів вищої освіти. Запропоновано рекомендації щодо розвитку особистісної відповідальності за власне здоров’я, впровадження інтервенцій із психогігієни та розширення можливостей соціальної підтримки серед молоді.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectздоров’язбережувальна поведінкаuk_UA
dc.subjectздобувачі вищої освітиuk_UA
dc.subjectстудентський вікuk_UA
dc.subjectвійна в Україніuk_UA
dc.subjectсаморегуляціяuk_UA
dc.subjectпсихологічна підтримкаuk_UA
dc.titleПсихологічні особливості здоров’язбережувальної поведінки здобувачів вищої освіти в умовах війни в Україніuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (ПС)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Афанасьєва, Світлична, Бєляєва (Габітус).pdf173,63 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.