Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37324
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГордєєв А. С.-
dc.date.accessioned2025-10-01T07:20:20Z-
dc.date.available2025-10-01T07:20:20Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationГордєєв А. С. Проектування мультимедійних навчальних систем з урахуванням пізнавальних особливостей учнів / А. С. Гордєєв // Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності : матеріали XV Міжнародної науково-практичної конференції, 6 листопада 2024 р. - Київ, 2024. – С. 200 – 206.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37324-
dc.description.abstractУ роботі проаналізовано, як когнітивні уподобання різних соціотипів здобувачів впливають на сприйняття мультимедійного навчального контенту. Такий підхід дозволяє реалізувати індивідуальну траєкторію навчання, орієнтуючись на особливості навичок кожного учня, що у свою чергу сприяє цілеспрямованому навчанню. Це було підтверджено покращенням результатів здобувачів, які йшли індивідуальними освітніми маршрутами, порівняно з учнями за традиційними методиками.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectмультимедіаuk_UA
dc.subjectкогнітивні особливостіuk_UA
dc.subjectсоціотипuk_UA
dc.subjectнавчальні системиuk_UA
dc.subjectконтентuk_UA
dc.subjectінформаційні системиuk_UA
dc.titleПроектування мультимедійних навчальних систем з урахуванням пізнавальних особливостей учнівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (МСТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник MTESA 2024_200-end_1-7.pdf717,35 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.