Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37334
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯстремська О. М.-
dc.date.accessioned2025-10-02T10:19:25Z-
dc.date.available2025-10-02T10:19:25Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЯстремська О. М. Вплив цифрової трансформації на структуру маркетингових інструментів управління ефективністю бізнесу / О. М. Ястремська // Ефективна економіка. – 2025. - №9.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37334-
dc.description.abstractУ статті досліджено зміст впливу цифрової зміни на структуру маркетингових інструментів управління результативністю бізнесу, що дозволяє сформувати сучасне уявлення про роль маркетингу в цифрову добу. Розглянуто сутність та ключові особливості цифрової трансформації. Визначено етапи перетворень бізнес-моделей в умовах цифрової економіки. З'ясовано головні тенденції трансформації бізнес-моделей у цифрову економіку. Систематизовано маркетингові засоби управління ефективністю бізнесу. Досліджено еволюцію маркетингових інструментів: від традиційних до цифрових. Визначено основні зміни в структурі маркетингових засобів під впливом цифрових технологій. Сформульовано напрями покращення структури маркетингових інструментів з врахуванням цифрових трендів. Запропоновано методи оптимізації структури маркетингових інструментів. Вивчення дієвих засобів управління бізнесом та надання практичних порад сприятиме покращенню результативності підприємств в умовах цифрової економіки.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectцифрова трансформаціяuk_UA
dc.subjectцифрова економікаuk_UA
dc.subjectмаркетингові інструментиuk_UA
dc.subjectперсоналізаціяuk_UA
dc.subjectавтоматизаціяuk_UA
dc.subjectінтеграціяuk_UA
dc.subjectцифрові технологіїuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.titleВплив цифрової трансформації на структуру маркетингових інструментів управління ефективністю бізнесуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3-Ястремська О.М._Еф економіка.pdf508,91 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.