Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37351
Назва: Реклама як особлива комунікативна практика
Автори: Лисиця Н. М.
Чернявська О. В.
Теми: реклама
прагматика
соціальні комунікації
споживачі
мотивація
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Лисиця Н.М. Реклама як особлива комунікативна практика / Лисиця Н.М., Чернявська О.В// Сучасні соціальні комунікації : підручник / / Сучасні соціальні комунікації : підручник / В. С. Бакіров, Т. М. Байдак, В. І. Болотова [та ін.] ; за ред. В. С. Бакірова. – Харків : Харківський національний універ-ситет імені В. Н. Каразіна, 2025. – C. 200-218.
Короткий огляд (реферат): Реклама – це особлива, прагматична форма соціальних комунікацій, спрямована на інформування, переко-нання й мотивацію певних аудиторій щодо товарів, послуг, ідей та брендів. Її ключова мета полягає в сти-мулюванні інтересу до них з певною комерційною, політичною або соціальною метою. Реклама використо-вує різноманітні методи й техніки впливу на аудиторії для досягнення бажаних практичних результатів. Сучасна реклама охоплює всі складники рекламного процесу: рекламодавців, споживачів, створення рек-ламного контенту, сам цей контент, рекламні засоби та носії, а також умови рекламної діяльності. Реклама послідовно впливає на увагу, інтереси, потреби, мотиви, дії людини. Тому вона повинна бути чіткою, яскра-вою і зрозумілою для споживача, щоб людина могла її сприймати і виконати ті дії, на які розраховує рек-ламодавець. Рекомендовано для студентів всіх спеціальностей першого (бакалаврського) рівня.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37351
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
download.pdf748,04 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.