Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37351
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛисиця Н. М.-
dc.contributor.authorЧернявська О. В.-
dc.date.accessioned2025-10-05T20:13:01Z-
dc.date.available2025-10-05T20:13:01Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЛисиця Н.М. Реклама як особлива комунікативна практика / Лисиця Н.М., Чернявська О.В// Сучасні соціальні комунікації : підручник / / Сучасні соціальні комунікації : підручник / В. С. Бакіров, Т. М. Байдак, В. І. Болотова [та ін.] ; за ред. В. С. Бакірова. – Харків : Харківський національний універ-ситет імені В. Н. Каразіна, 2025. – C. 200-218.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37351-
dc.description.abstractРеклама – це особлива, прагматична форма соціальних комунікацій, спрямована на інформування, переко-нання й мотивацію певних аудиторій щодо товарів, послуг, ідей та брендів. Її ключова мета полягає в сти-мулюванні інтересу до них з певною комерційною, політичною або соціальною метою. Реклама використо-вує різноманітні методи й техніки впливу на аудиторії для досягнення бажаних практичних результатів. Сучасна реклама охоплює всі складники рекламного процесу: рекламодавців, споживачів, створення рек-ламного контенту, сам цей контент, рекламні засоби та носії, а також умови рекламної діяльності. Реклама послідовно впливає на увагу, інтереси, потреби, мотиви, дії людини. Тому вона повинна бути чіткою, яскра-вою і зрозумілою для споживача, щоб людина могла її сприймати і виконати ті дії, на які розраховує рек-ламодавець. Рекомендовано для студентів всіх спеціальностей першого (бакалаврського) рівня.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectпрагматикаuk_UA
dc.subjectсоціальні комунікаціїuk_UA
dc.subjectспоживачіuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.titleРеклама як особлива комунікативна практикаuk_UA
dc.typeBook chapteruk_UA
Appears in Collections:Навчальні видання (М)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
download.pdf748,04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.