Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37388
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Полежаева Е. В. | - |
dc.date.accessioned | 2025-10-14T11:15:44Z | - |
dc.date.available | 2025-10-14T11:15:44Z | - |
dc.date.issued | 2006 | - |
dc.identifier.citation | Полежаева Е. В. Иностранный язык как инструмент модернизации образования в свете болонского процесса / Е. В. Полежаева // Економіка розвитку. – 2006. – № 3 (39). – С. 24-26. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37388 | - |
dc.description.abstract | A "modular" education system perhaps is the most efficient delivery method to meet the goals of the technology educator. The implementation and management of a modular technology education system is the focus of modular education. The purpose of Bolognia Process is a free scientific collaboration and the development of Students’ analytical, critical and research skills. It is directed to the self-development of a person and the expansion of one’s mental abilities. Students are required to speak fluent English, be communicative and be able to solve non-traditional tasks. | uk_UA |
dc.language.iso | ru_RU | uk_UA |
dc.publisher | ХНЕУ ім. С. Кузнеця | uk_UA |
dc.subject | болонский процесс | uk_UA |
dc.subject | обучение иностранному языку | uk_UA |
dc.subject | международные стандарты обучения иностранному языку | uk_UA |
dc.subject | модульная система обучения | uk_UA |
dc.title | Иностранный язык как инструмент модернизации образования в свете болонского процесса | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | № 3 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
полежаева.pdf | 576,9 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.