Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37388
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПолежаева Е. В.-
dc.date.accessioned2025-10-14T11:15:44Z-
dc.date.available2025-10-14T11:15:44Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationПолежаева Е. В. Иностранный язык как инструмент модернизации образования в свете болонского процесса / Е. В. Полежаева // Економіка розвитку. – 2006. – № 3 (39). – С. 24-26.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37388-
dc.description.abstractA "modular" education system perhaps is the most efficient delivery method to meet the goals of the technology educator. The implementation and management of a modular technology education system is the focus of modular education. The purpose of Bolognia Process is a free scientific collaboration and the development of Students’ analytical, critical and research skills. It is directed to the self-development of a person and the expansion of one’s mental abilities. Students are required to speak fluent English, be communicative and be able to solve non-traditional tasks.uk_UA
dc.language.isoru_RUuk_UA
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяuk_UA
dc.subjectболонский процессuk_UA
dc.subjectобучение иностранному языкуuk_UA
dc.subjectмеждународные стандарты обучения иностранному языкуuk_UA
dc.subjectмодульная система обученияuk_UA
dc.titleИностранный язык как инструмент модернизации образования в свете болонского процессаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
полежаева.pdf576,9 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.