Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37409
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПасько М.-
dc.date.accessioned2025-10-19T21:24:52Z-
dc.date.available2025-10-19T21:24:52Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationМаркетинговий менеджмент: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності D3 "Менеджмент" освітньої програми "Менеджмент" другого (магістерського) рівня : [Електронне видання] / укл. М. Пасько. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2025. – 11 с. (Укр. мова)uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37409-
dc.description.abstractНаведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, форми та методи оцінювання, а також рекомендована література.. Рекомендовано для здобувачів вищої освіти спеціальності D3 "Менеджмент" освітньої програми "Менеджмент" другого (магістерського) рівня.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectменеджментuk_UA
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.subjectтоварuk_UA
dc.subjectцінаuk_UA
dc.subjectмаркаuk_UA
dc.subjectмаркетингове плануванняuk_UA
dc.titleМаркетинговий менеджмент: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності D3 "Менеджмент" освітньої програми "Менеджмент" другого (магістерського) рівняuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
поз_305_Маркетинговий_менеджмент.pdf693,6 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.