Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37418
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛугова В. М.-
dc.contributor.authorПаславська О. В.-
dc.contributor.authorБезкровна Є. В.-
dc.date.accessioned2025-10-20T21:59:36Z-
dc.date.available2025-10-20T21:59:36Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЛугова В. М. Стресостійкість школярів у період воєнних викликів: психологічні чинники та ресурси подолання / В. М. Лугова, О. В. Паславська, Є. В. Безкровна // Modern Perspectives on Global Scientific Solutions : Collection of Scientific Papers with the Proceedings of the 5th International Scientific and Practical Conference, October 13-15, 2025. - Bergen, Norway : European Open Science Space, 2025. - Р. 255-260.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37418-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема стресостійкості школярів у період воєнних викликів як одного з ключових чинників збереження психічного здоров’я та ефективного навчання в умовах нестабільності. У статті окреслено основні ресурси подолання стресу, серед яких важливе місце займають підтримка сім’ї, взаємодія з педагогами, участь у колективних формах діяльності та використання психологічних технік самодопомоги.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectстресостійкістьuk_UA
dc.subjectшколяріuk_UA
dc.subjectвоєнні викликиuk_UA
dc.subjectпсихологічні чинникиuk_UA
dc.subjectресурси подоланняuk_UA
dc.subjectемоційний інтелектuk_UA
dc.subjectсаморегуляціяuk_UA
dc.titleСтресостійкість школярів у період воєнних викликів: психологічні чинники та ресурси подоланняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (СЕ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2. Тези Лугова_Паславська_Безкровна.pdf586,44 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.