Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37480
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЕршов С. Г.-
dc.contributor.authorЕршова Е. С.-
dc.date.accessioned2025-10-30T07:59:45Z-
dc.date.available2025-10-30T07:59:45Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationЕршов С. Г. Дидактико-кибернетические аспекты процесса обучения / С. Г. Ершов, Е. С. Ершова // Економіка розвитку. – 2006. – № 4 (40). – С. 16-18.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37480-
dc.description.abstractIn the article the scheme of didactive-cybernetic stages of the educational process is represented, their main characteristics and their specific application while organizing students’ individual work are given.uk_UA
dc.language.isoru_RUuk_UA
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяuk_UA
dc.subjectэтапы процесса обученияuk_UA
dc.subjectкомпьютерные технологииuk_UA
dc.subjectинтенсификация обученияuk_UA
dc.titleДидактико-кибернетические аспекты процесса обученияuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ершов.pdf603,47 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.