Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37522
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШумська Г. М.-
dc.date.accessioned2025-11-03T11:31:15Z-
dc.date.available2025-11-03T11:31:15Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationШумська Г. М. Методичні підходи щодо впровадження комплексної моделі кадрового забезпечення розвитку організаційної структури маркетингу на виробничому підприємстві / Г. М. Шумська // Економіка розвитку. – 2006. – № 4 (40). – С. 90-92.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37522-
dc.description.abstractIn the article the methodical approaches to usege and introduction of model of personnel maintenance of organizational structure of marketing at the enterprise are offered. The given model assumes a choice of the rational form of personnel maintenance for performance of dynamical marketing functions on the basis of usege of modern personnel technologies on the basis of a changing environment of the enterprise.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяuk_UA
dc.subjectкадрове забезпеченняuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectгрупа швидкого реагуванняuk_UA
dc.titleМетодичні підходи щодо впровадження комплексної моделі кадрового забезпечення розвитку організаційної структури маркетингу на виробничому підприємствіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
шумська.pdf597,2 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.