Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37530
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАндрієвська Д. О.-
dc.date.accessioned2025-11-03T22:13:57Z-
dc.date.available2025-11-03T22:13:57Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationАндрієвська Д. О. Інструменти управління репутаційними ризиками та вплив корпоративної соціальної відповідальності на довіру споживачів / Д.О. Андрієвська // Молодіжний економічний вісник ХНЕУ ім. С. Кузнеця. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2025. – №2. – С. 9-12.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37530-
dc.description.abstractУ статті досліджено вплив корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) на довіру споживачів і детально описано сучасні інструменти управління репутаційними ризиками. Розглянуто підходи до зміцнення репутації компанії у конкурентному ринковому середовищі.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectкорпоративна соціальна відповідальністьuk_UA
dc.subjectрепутаційні ризикиuk_UA
dc.subjectдовіра споживачівuk_UA
dc.subjectуправління репутацієюuk_UA
dc.subjectбізнес-стратегіяuk_UA
dc.titleІнструменти управління репутаційними ризиками та вплив корпоративної соціальної відповідальності на довіру споживачівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Андрієвська Д._Молодіжний вісник-2-2025.pdf2,21 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.